jo men tjena

Hallåja!

Ett tag sedan jag uppdaterade här ja, men sånt är livet.
Är för tillfället på lite dåligt humör.
Natten då förbeställningen för nya iPhone 5 släpptes(21/9) satt jag, nördig som jag är, och beställde en. Har väntat och väntat på den, och i torsdags(27/9) fick jag en leveransbekräftelse om att den var lämnad hos posten.
Och sedan dess har det stått samma information på postens hemsida när man spårar paketet. 
Och den borde ha kommit senast idag, då till och med 1 dag försent, med tanke på att inne på postens hemsida står det att deras leveranstid är 1 dag.
Tyckte det var konstigt att paketet inte har förflyttats(i alla fall enligt postens hemsida) sedan i torsdags, så idag kontaktade jag postens kundservice och fick reda på att dom inte ens tagit emot paketet från Halebop, så jag skulle kontakta dem istället! Happ.. då sätter jag väl mig i den långa chattkön då, som inte är första gången!
Han på Halebop skulle maila deras lager om det och svara mig direkt när han fått svar vilket kunde dröja 1-2 dagar, jippie, ännu längre väntan! Just love it.. varför just mitt paket? Dumma.
 
Nå, nog om det!
Nu har jag i alla fall dragit igång lite lugnt med träningen igen, efter min 5 veckors långa paus.
Det är tufft att återgå för man har ju haft så mycket fritid, men samtidigt ska det bli kul med träningen igen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Jönhede

såååå har du fått ni ifån än?

Svar: Nej det har jag inte :( sånt skit
Caroline Hindmo

2012-10-05 @ 17:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0