Landspokal 3 & 4, Taulov

Hej allihopa!

Inte varit så bra på att uppdatera sen jag kom hem från Schweiz, men men! Tiden räcker inte alltid till.

I helgen var jag i Taulov, Danmark, och tävlade. Det var Landspokalen, deras danska cup.. Det gick bra trots att jag hade ont i halsen och inte riktigt kände mig frisk! Blev 2a på lördagen och 1a på söndagen, blev alltså sammanlagt 1a för helgen! Trots att jag vann är jag ändå inte riktigt nöjd med min cykling..
Men jag ligger redan 2a i serien trots att jag inte körde dom 2 första tävlingarna.

Min älsklings Theis vann också :) han vann dock båda dagarna och körde fantastiskt bra!! :) <3

På måndag flyger vi och mamma och pappa till Birmingham, England, för
VM! Kommer hem igen nästa söndag, den 27 maj!

Nu ska jag göra lite bål-övningar och ikväll blir det träning på banan med pappa.. Hoppas att jag mår lite bättre då, för just nu har jag huvudvärk och är lite snuvig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0