UCI-läger, dag 7

Tjenixen!

Söndagen är den enda helt lediga dagen utan träning i veckan!
Imorse vid 09.45 tog jag och Teagan tåget till Montreux, bara 10 min bort!
Inga affärer hade öppet eftersom det är söndag, men det visste vi ju! Så vi gick bara längs sjön och njöt i det fina vädert!
Det ska ju bli sämre väder denna veckan, regn snö och kallt :(

CK'contractors jobbar för fullt på banan för att få den fin! Den ser riktigt bra ut, man vill ju bara cykla! Hoppas att den inte förstörs allt för mycket av vädert som är påväg..

Snart ska jag, Teagan och någon till på Thai-restaurang och äta.
Igår var jag, Chris och Fille ute med banbyggarna och åt för jag och Chris missade middagen på centert för att vi stod och snackade med byggarna på banan! Vårt eget fel. Men dom bjöd på maten så där blev inga utgifter, så Thaimat idag kan gå ;)

Hur tycker ni banan ser ut? :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0