UCI-läger, dag 34

Hallåja!

Ännu en tråkig lördag har snart passerat!
Idag efter frukosten gick jag upp på rummet och sov lite till, fram till kl 09.30! Sen vid 10 tiden cyklade jag ner till centert och tog mig ut med landsvägscykeln i det fina vädert på en 50-55 min recovery ride! Riktigt härligt var det.
Sen var det lunch och tillbaks hit! Snackade med min älskade bästa vän Sofie på skype i typ 1,5 timme! Det var länge sedan vi snackade så det var underbart <3 Mycket att prata om!
Vid 16 tiden hoppade jag in i duschen och sen snackade jag lite med päronen på skype innan det var dags att bege sig till centert igen för middag!

Sitter och njuter en god Ice tea här på mitt rum, mango-ananas smaken! Det är Theis favvis så jag tänker lite extra på honom när jag dricker den :)
Har förresten lovat honom att jag inte ska äta godis denna helgen, så jag köpte lite clementiner och päron idag, och 2 croissanter mest för att det är sååå gott! Haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0