UCI-läger, dag 31

Hej allihop!

Idag har varit en riktigt fin dag här i Aigle! Eller det har dom flesta dagarna varit sedan jag kom hit.. Tror att det har regnat 3 ggr under den månaden jag har varit här! Det kan liksom inte bli bättre!
Idag har här varit minst 20 grader, riktigt skönt!

I förmiddags körde vi sprinter. Jag körde endast 5 st som jag blivit tillsagd av Thomas medans dom andra körde 9 st.
I eftermiddags hade vi BMX på banan. Inte heller idag gick det vidare bra för mig.. Huvudvärk igen och fick endast hoppat lite på sista rakan! Thomas vill att jag ska vänta med första hoppet tills nästa vecka när han är här.. Förstår inte riktigt eftersom det inte var där jag krashade men det handlar nog mest om att han vill att jag ska ta det lugnt. Han skrev i ett mail att man ska ta det lugnt åtminstonde 10-15 dagar efter en hjärnskakning.

Inte nu i helgen men nästa helg så är det EM 9 & 10 i Creazzo, Italien. Känner mig inte sådär jätteredo ännu.. Det känns liksom inte som jag tränat så jättemycket när jag varit här om man jämför med dom andra.. Dock dom dagarna jag väl varit ute på banan och kunnat cykla fullt har jag absolut gjort framsteg och vunnit över mig själv!

Godnatt på er alla!
Härligt med sommartid förresten, det är ljusare längre på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0