UCI-läger, dag 29

God kväll!

Hur har er dag varit?
Vi har tränat uthållighet och sen korta sprinter på inomhus starten idag, med +2 i drevning och flats.

Fick ett mail av tränare Thomas(som är i USA) att jag bara ska göra hälften av allting nu ett par dagar för att inte köra på för hårt direkt efter min hjärnskakning! Klokt men så jävla tråkigt.. Jag har kunnat tränat 100% sammanlagt 1,5 vecka eller något här nere, utav de 4 veckorna som jag varit här! Känns inte alls kul.. Men det är bara att försöka hålla humöret uppe! Om mindre än 2 veckor är det EM i Italien och där kommer jag träffa min älskling Theis! Sen kör han och Oliver hit till Aigle på söndagkväll efter tävlingen och stannar här tills på onsdag eftermiddagen. Det kommer bli superkul :D jag längtar!

Idag var det ingen god lunch, blev inte att jag åt sådär jättemycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0