UCI-läger, dag 27

Hejsan allihopa!

Jag hoppas ni har haft en bra lördag, det har jag :)
Började med en 30 min recovery ride i det fina vädert, hade endast landsvägsshortsen, braaaa väder!! :)

Sen har jag varit i Lausanne och shoppat med småpojkarna Miguel och Geovanny! Men även om dom är små har vi haft kul! Jag köpte en ny bikini, på New Yorker! Blev asglad när jag såg att New Yorker fanns här, sprang in där direkt!
På vägen hem hoppade vi av tåget i Montreux och gick lite längs sjön i den fina solnedgången! Vid 20 tog vi tåget hem!
Imorgon får vi se vad dagen bjuder på.. Dom ville åka skidor men det är nog ingen bra idé med tanke på hjärnskakningen och att jag inte vill skada mig mer.. Haha!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0