UCI-läger, dag 26

Hejsan!

Idag är det min älskade mammas födelsedag, grattis grattis grattis! <3 hon njuter för fulla muggar i Thailand och firar den där :) skypade lite med henne innan idag och hon sa att det var ett paradis där! Vill också dit :(

Idag har varit en ganska tråkig dag.
Sov efter frukosten sen var det lunch på centert vid 13 tiden. Sen var jag på Migros med grabbarna, sen hem här på rummet och gjorde ingenting!
Vid 17-tiden tog jag en liten promenad här i Aigle, endast i -shirt! Så himla skönt väder idag, 20 grader klockan 17 :)

Nu för en liten stund sedan kom jag hem efter att ha varit ute och ätit pizza med Miguel och Geovanny!

Imorgon blir det en liten recovery ride och sen Lausanne..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0