UCI-läger, dag 20

Så jäkla typiskt! Efter en veckas kul och bra träning får jag ont i lårmuskeln igen! Dock är det nog inte lika illa denna gången, hoppas inte det i alla fall! Detta suger!!!

Hade plyometri i förmiddags och alla övningar gick hur bra som helst. Även den övningen jag skadade mig i förra gången var smärtfri, och jag kände inte av någonting.
Men sista övningen vi skulle göra var 6 st höga knähopp och sen göra en springa en sprint på 20m.. Och andra setet där kom det tillbaka i muskeln, under sprinten alltså!
Fan i helvetes..... Förlåt! Men det känns hopplöst, jag har inte tid med detta här nere?!
Gick och köpte tigerbalsam på apoteket innan, den starkaste, så nu hoppas jag att den kan gå in lite bättre i muskeln och göra någon nytta!
Den där gelen har ju också varit bra men den har ju mest varit smärtlindring, eftersom det var något voltaren liknande!
Det hårda i min muskel har ju fortfarande varit där trots att jag inte känt någon smärta på hela veckan..
Så jag ber dig nu, snälla tigerbalsam! Hjälp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0