UCI-läger, dag 18

Detta inlägget skulle egentligen publiceras igår kväll men när klockan är 23.12 så stängs internet av här på Mon Sejour! Och självfallet tänkte jag inte på det och när klockan var 23.14 försökte jag ladda upp det = för sent.. Men såhär lät det igår kväll i alla fall:

Tänker inte skriva så mycket, klockan är myyycket så det blir väldigt snabbt!

3 timmars BMX idag på förmiddagen i 20 graders värme, riktigt härligt! I eftermiddags var det gym, hårt men bra :)

När jag kom hem skrev jag i weekly reporten och sen slängde jag in 2 maskiner tvätt. Efter en dusch och sen gick jag igång med att slinga Teagans hår(med hätta)! Tog en jäkla tid att dra ut alla slingor, så först nu ligger jag i sängen.. Kom på när jag lagt mig att jag var tvungen att springa ner och hänga upp tvätten så det gjorde jag..

Nu jag sova!
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0