UCI-läger, dag 12

Jahapp, då var det redan fredagkväll! Dagarna går fort här nere..
Idag har jag gymnat överkropp och kört en liten roadride på 1 timme! Alltså inte recovery denna gången utan lite hårdare ;)
Det kändes bra, och det har varit härligt väder idag!
Dom andra tränade sprinter och time trials på banan.. Hade varit kul att vara med där.

Snackade med velodromarnas massör, och hon kände på mitt lår och sa "wooow".. Haha hon är inte sådär jätte lysabde på engelska så hon hade lite svårt att formulera vad hon menade med hon sa typ "hård träning, trött muskel".. Och hon kände hur hård och vilken knuta jag hade.. Så jag fick en kräm av henne, typ voltaren gel, som jag ska ta 3 gånger om dagen! Får hoppas att det hjälper lite extra på traven så jag kan bli frisk tills på måndag :)

Imorgon ska dom andra träna plyometri och lite recovery, men för min del blir det bara recovery! Sen off off off hela helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0