UCI-läger, dag 11

Tjenare!

Jag har sett på facebook att det snöade hemma inatt? Så tråkigt :(
Här har inte heller varit bra väder inatt och under dagen.. Regn och blåst!

I förmiddags gymmade vi. Jag körde fortfarande bara högerbenet, haha! Kommer bli superstark i det, tsss..
Nej men det känns bra faktiskt! Fast jag vill kunna träna båda och göra dom övningar som alla andra gör! Men det kommer.. FÖRHOPPNINGSVIS nästa vecka!

Nu i eftermiddags blev det samma träning för alla eftersom banan var våt efter regnet! Så det blev 25min recovery inomhus på landsvägscykeln, på sån där roller.. Hade aldrig provat det innan så det var lite spännande.. Alla andra satt där glatt och cyklade fritt medans jag satt och höll i mig! Testade släppa ett par gånger men var rädd att trilla när det vinglade lite för mycket.. Verkar läskigt att trilla på en sådan då cykeln bara försvinner under en :O
Efter recoveryn blev det 1 timmes core, bra och behövligt :)

Denna veckan har Laetitia(stavning) och en annan tjej från Frankrike varit här och tränat lite. Nästa vecka kommer Eva Allioud hit, ännu en fransyska!

Får se vad vi ska hitta på i helgen! Vill inte bara sitta här på Mon Sejour, då dör jag av uttråkning!

Imorgon blir det gym för min del igen, överkropp!
Sen blir det kanske en recovery ride till, hoppas på bättre väder så jag kan göra den ute :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0