goodbye sweden, hello switzerland!

Jaha, kanske dags att berätta nu?
Det är såhär att jag har blivit uttagen till ett UCI-läger(träningsläger) i Aigle, Schweiz, world cycling centre.
UCI är internationella cykelförbundet, för er som inte fattar :)
Som vissa av er säkert vet har jag varit där en gång innan, år 2007! Så var jag där i 5 veckor.
Nu kommer jag att vara där i 2 månader. Jag åker den 27/2 och kommer hem den 27/4. Egentligen får man lov att stanna i 4 månader men det har jag inte riiiiktigt råd med! Tyvärr!
Fick reda på detta för lite mer än 2 veckor sedan(shit, känns som det var ännu längre sen) men ingenting har varit riktigt klart, därför har jag inte velat skriva här. Men nu är det bestämt att jag ska åka så nu väntar jag bara på mer information. Haha, när jag skriver detta känns det som om det är nästa vecka jag ska åka, men det är ju en hel månad kvar.
Det jobbigaste kommer helt klart vara att leva utan min älskade Theis, i 2 hela månader! Men förhoppningsvis kommer han ner och hälsar på, och vi kommer ju ha kontakt med varandra varje dag :) ♥

Har inte fått så mycket information ännu.. Jag har ju som sagt varit där innan så jag vet ju lite vad det innebär.
Men jag vet inte om jag ska ha med egen cykel, hur många vi blir osv. osv!! Men kul ska det bli!
Jag ser detta som en guldchans inför VM, som i år är i Birmingham! Och såklart även i övrigt för min cykling.
Det är Thomas Allier som är tränare där nere.. en annan än när jag var där! Men jag vet att han här är bra. Han har varit i världstoppen i flera år i rad för inte många år sedan, han vet vad han pysslar med.

Jag uppdaterar när jag vet mer!
Och jag kommer utan tvekan att uppdatera bloggen BETYDLIGT BÄTTRE när jag är där nere, så ni kan följa med mig ordentligt :)

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0