trött kl 21.30, på en fredag!

Tjenixen allihop!

Sitter i soffan och är trött, och Theis sitter och sover, 21.30 en fredagkväll! Tråkigt, men han har varit uppe tidigt så jag förstår honom.
Jag är också trött, för jag var uppe ännu tidigare än honom! Jobbade 06.00 - 12.00, så jag var uppe 04.30 idag! Jobbar samma pass imorgon så det är alldeles strax läggdags! Känns bara så tråkigt när älsklingen är här men nu sover han ju ändå :(

Jag har beställt en resväska, en stor rosa i hårdplast på 4 hjul som rymmer 130 L. Det borde räcka till allt jag ska ha med mig till Schweiz.
Har fått lite mer info nu, jag ska ha med mig min egen BMX-cykel dit också så jag har även beställt en cykel golf väska(till flyget). Jaa alltså det är en cykelväska som liknar en golfbag/väska, så förhoppningsvis ska jag inte behöva betala extra för cykeln när jag åker, eftersom det är gratis att ta med en golfbag! Hajar ni?

Nå! Skulle man dra med sig Theis till sängen kanske? Lika bra det..

Så godnatt mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0