packing all day long..

Tjenixen

Har pillat lite med bloggdesignen nu, tryck på F5 så uppdateras sidan om det inte syns.
Har bl.a fixat en profilbild och lagt dit google translate igen som av någon anledning försvunnit.

Idag har jag packat en hel del. Cykelväskan är i princip färdigpackad och i den har jag även BMX-kläderna och skydden. Nu är det bara min stora vanliga resväska som ska packas klart. Men jag kan ju inte packa allt ännu eftersom jag ska använda något av det innan jag åker, t.ex gym-skor, spd-skor, necessär.. och ja lite sånt :)
Imorgon ska jag växla pengar till CHF, den schweiziska valutan. Jag hade även tänkt att köra och köpa lite alvedon, det måste jag ha med mig eftersom jag lider av huvudvärk titt som tätt. Dock har det blivit bättre på sista tiden, undra varför!

Ah, jag har sånt bry över vad jag ska ha för handbagage. Måste ju ha hjälmen, och ibland får man bara ha 1 bagage. Kan inte riktigt läsa mig till på SAS hemsida om man bara får ha ett, eller flera, bara inte vikten överskrider 8 kg. Lite jobbigt om jag ska ha ipad, och sånt i hjälmväskan..
Hmmm, får kanske knyta fast hjälmväskan i en ryggsäck så att det blir som endast ett bagage, det borde funka!

Aja. Nu är klockan alldeles för mycket! Jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag nanna..
Imorgon kl 9 ska jag vara hos sjukgymnasten.. rehab för ryggen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0