DK flight bike bag

Idag fick jag hem cykelväskan som jag beställde för ett tag sedan! Den har varit Out of stock ända sen jag beställde den och på customriders hemsida stod det att där brukade gå 7-10 dagar innan dom fick in den på lager igen. Och efter som jag har lite "bråttom" med att få den så skrev jag ett mail till dem och frågade om dom visste hur lång tid det tog innan den kom in på lagert igen. Dom svarade att det kunde ta ett tag och ursäktade så mycket! Aja tänkte jag, jag har ju en annan cykelväska så då får jag använda den! Dagen efter(i tisdags) får jag ett mail av dem ca kl 10.00 om att där är en kund som avbeställt sin väska, så nu hade dom en i lager som som kunde skicka samma dag! Jag svarade att dom skulle skicka den direkt.
Och idag 09.45 när jag var på jobb hade FedEx varit här och försökt lämna den.. Alltså mindre än 2 dygn tog det att få hem den, från England! Otroligt snabbt tycker jag. Jag är riktigt nöjd :)
Såhär snygg är den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0