copenhagen airport

Nu sitter jag på Kastrup och försöker döda tiden.. 1 timme kvar tills boarding! Man ska ju vara här i god tid ;)

Jag har haft en underbar helg med Theis! Alldeles för kort dock, och nu ses vi inte på ett bra tag! Kommer sakna honom :(
Men tiden kommer gå snabbt. Och vi ses på EM-deltävlingarna i Italien i början av april! Det ska nog gå bra.

Jag är taggad på att få komma ner och träna i alla fall, synd att jag ska börja med att vara förkyld bara! Började känna av lite i näsan i fredags kväll, sen i lördags och igår har det varit hemskt! Igår kände jag mig febrig också men tror inte att jag hade någon feber..
Idag känns det bättre i kroppen, och det är nog lite bättre med snuvan också så jag hoppas att det är på rätt väg :)

Jag uppdaterar senare, förmodligen ikväll! Då får ni veta hur resan och mottagandet gått.

Sköt om er!

Ps. Jag kommer sakna min lilla Zingo så mycket också! Familj och vänner också såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0