UCI-läger, dag 60

Hallåja!

Idag har varit en ganska lugn dag. Började med ett pass på BMX-banan! Ganska blåsigt och utan Thomas eftersom han skulle med Yoshi till sjukhuset på kontroll.
Sen skulle vi egentligen haft gym i eftermiddags men Thomas sa att vi behövde recovery eftersom vi alla är trötta efter flera veckors hård träning!
Så det blev en 30 min recovery på landsvägcykeln i det fina vädert, endast landsvägs-shorts och det var inte ens lite kyligt i vinden, nu är det sommar!
Imorgon ska här bli typ 23 grader men det hinner inte jag njuta av eftersom jag tar tåget härifrån Aigle kl 07.43!
09.13 ska jag vara framme på flygplatsen och 11.40 går mitt flyg. Ska bli spännande att ta tåget med 3 stora väskor.

Alla väskor är nästan färdigpackade nu. Endast necessär och så kvar som jag behöver imorgon bitti. Annars är jag redo för hemfärd!

Ikväll blev det Thaimat för min del, var färdig tidigt på centert med allt så jag orkade inte vänta på maten på centert.

Uppdaterar inte imorgon tror jag eftersom jag åker så tidigt, och jag vill inte lova att jag uppdaterar under helgen heller!
SWE-cup 1 & 2 i Malmö i helgen så jag kommer vara på banan hela lördagen och hela söndagen. Och umgås med Theis så mycket jag bara kan <3

Sköt om er, hörs snart!
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0