UCI-läger, dag 55 & 56

Sorry! Glömde helt att uppdatera igår.

Hade två träningspass igår trots att det var lördag..
Först ett grindpass på banan och sen en 40 min recovery runda, mysigt i denna fina natur!

Efter det cyklade jag tillbaka hit till Mon Sejour och duschade och gick till Coop och handlade lite gott, innan det var dags att cykla ner till centert igen för middag!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Alarmet ringde 10.30 och vid 12.30 cyklade jag ner till centert för lunch(som blev min frukost).. Sen där nere passade jag på att tvätta cykeln eftersom jag inte gjorde det igår efter träningen, och den var lite lerig..

Ikväll blir det Thaimat med Teagan, sista gången för min del här. Jag har ju bara 5 dagar kvar, åker hem på fredag!
Så Thaimat en sista gång är ett måste, haha.

Bilder från min recovery ride igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0