städa kan vara det tråkigaste som finns

Godmorgon på er!
Just nu sitter jag och äter frukost, flingor med vanilj yoghurt och ett glas oboy! Oboy är typ det godaste som finns på morgonen, mmmmm!

Kl 13 ska jag till sjukgymnasten, och innan det måste jag städa på mitt rum.
Theis kommer idag och där ser ut som ett bombnedslag! Han är dock ganska van vid det men liite kan man väl i alla fall plocka undan så man kan få dammsugat också!

Vi ska till banan senare och träna! Jag ser fram emot det :) det var länge sen vi tränade bmx på riktigt ihop, eftersom jag har varit skadad i axeln nu i snart 3 månader.. Men i tisdags på banan kunde jag cykla nästan hela träningen utan att ha ont :) så det går verkligen framåt, tack och lov!
Sen ska jag kanske göra cheesecake också, alltså den i glassvariant, inte vanlig. Vi ska ha kalas för pappa imorgon så jag tänkte att vi kunde ha den :) kanske med lite digistivekross i botten.

Nej minsann, nu får jag se till att fortsätta med livet om jag ska hinna med den där tråkiga städningen också!

Trevlig helg på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0