i´d jump in front of a train for you

tjenare!

jag ska alldeles strax gå och lägga mig, men tänkte uppdatera en snabbis så ni få veta läget liksom.

imorgon åker jag, mamma&pappa, älsklingen och brushan Martin upp till Älvsjö(ligger vid Stockholm). eller, Martin ska vi släppa av i Ekerö för han ska tävla där i helgen, downhill eller 4x, har inte riktigt koll!
men vi andra ska som sagt till Älvsjö. där går deltävling 3 & 4 i svenska cupen.
kommer bli sådär lagom kul eftersom att dom har lovat regn hela helgen, får hoppas att det går bra ändå! :)

idag när mamma kom hem från jobb körde vi till OBS och grattade Sofie (i förskott). hon fyller år imorgon och eftersom vi inte är hemma i helgen kan vi/jag inte vara med och fira henen! :/
men:

Stort grattis min fina fina vän!
Hoppas att du får en alldeles underbar, och en superkul fest på lördag!
Tack för att du är en så bra vän, jag finns här för dig oavsett vad! <3

imorgon måste det packas. har inte packat någonting ännu! men jag är ledig så det är lugnt.
måste också tvätta min cykel tror jag, har varit lite kass på det på sistonde! sen ska jag göra pastasallad till oss alla till resan upp. ska hälla i extra mycket majs, mmmm ;)

i måndags var det en trevlig dag!
jag jobbade först 06.00 - 12.00(inte så jättekul dock), sen framåt 14 tiden hämtade Vivi mig här hemma.
vi körde först till nya media markt ute på svågertorp som hade öppning då, sen passade vi på att äta mjukglass på IKEA, billigt och bra :) och GOTT!
sen körde vi ut till Sibbarp och la oss/satte oss där. först i bikini men det var liiite för kallt, så tillslut satt vi i filtar. det blåste en hel del där ute vid vattnet.
sen var det meningen att vi skulle åka till Limnhamns fiskrökeri och äta men dom hade inte öppet på måndagar så vi körde runt och tittade i Limnhamn vad vi skulle kunna äta. det slutade med att vi gick in på Malmborgs och köpte grillad kyckling/revben och potatissallad. väldigt gott, och kladdigt :) vi åt det ute på ön vid vattned där Jonas, Mojje, Chrille och deras ledare skulle dyka. mysigt värre!
det var en väldigt trevlig dag med Vivi :)

nu ska jag stänga av här hade jag tänkt. måste komma upp i hyfsad tid imorgon så att jag kan packa och göra allt det andra som jag ska göra.
vi ska åka vid 15 så jag kan ju inte komma upp för sent..

puss, godnatt och dröm sött!
trevlig helg kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0