bilder + video

imorgon bär det av till Prag, Tjeckien, för EM 5 & 6 !
jag känner inte riktigt att jag har varken ork eller tid till att uppdatera här just nu.
det är tävlingar varje helg i princip och träning varje dag. but i like it!
denna gången kör vi inte med husbilen ner, och mamsen stannar hemma.
så det blir bara jag, älsklingen och pappa!

tänkte slänga upp bilder från tävlingen i helgen, alla tagna av Micke Johnsson från Märsta:










äsch, jag slänger väl upp en video också från lördagens 4:e heat:


jag startar på bana 3 i röd och vita kläder.


okejdå, jag slänger väl upp den från söndagen också!

bana 3 igen, med den gula ledartröjan!


imorgon fyller min älskade Theis hela 21 år! ♥ ♥ grattis i förskott älskling!
så det kommer "firas" i bilen, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0