yours are the sweetest eyes i've ever seen

åker till älsklingen imorgon och stannar till tisdag, det ska bli väldigt mysigt :)
så nu håller jag på att packa.
jag har alltid beslutsångest vad jag ska ta med mig för kläder, har man för mycket att välja på då?
vet inte ens varför, men det brukar sluta med att jag har kläder för 1 vecka även om jag bara ska stanna över helgen, alltså fredag - söndag. haha, inte riktigt klokt!

idag när Vivi slutat jobb kom hon hit. vi snackade och åt toast! sen trotade vi regnet och begav oss till Lilla glassfabriken för att äta god glass. för min del blev det bägare med 2 kulor, Blåbär och Cookies & Cream, sjukt gott!! :)
när vi ätit upp och kände oss nöjda så körde vi till mobilia. ja, av någon anledning hamnar vi alltid på ett köpcentra! haha, men det är trevligt, Vivi är trevlig :) <3
jag hittade en supersöt färgglad skjorta, ganska kort i magen så nu får jag hålla mig från godis betydligt mer än vad jag gör så man kan börja använda den sen. sen köpte jag ansiktsmasker och ett lipbalm på H&M, och för att inte glömma dom söta muffinsformarna jag köpte på Indiska! blir nog fina cupcakes nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0