ullareds-trip!

ullared var super som vanligt! :D det var jag, mamma och min kusin Angelica som åkte!
och vi alla tre lyckades faktiskt hålla i pengarna hyfsat.
jag handlade för 3000 kr, det har aldrig blivit så billigt för min del! men ändå fattar jag inte hur jag kan handla för så mycket?! jag har ju inga barn eller någonting.. Angelica som har 3 barn och man handlade för mindre än mig liksom?! ...
aja, jag handlade en del kläder i alla fall! många basic linnen i olika färger som alltid behövs.
hittade även en fin vårjacka, äntligen! lite samma stuk som den jag velat ha från H&M! så den kommer jag nog trivas i hoppas jag :D
sen annars blev det lite strumpor, men INGA trosor för en gång skull. och så köpte jag lite sminksaker, ögonskuggepenslar, ögonbrynskniv, nagellack och lite sånt smått och gott!
det blev en lyckad resa i alla fall och på vägen hem var man riktigt trött! vi körde hemifrån kl halv 8 på morgonen och hämtade upp Angelica. var i Ullared ca 10 och körde därifrån lite efter 19.30 ungefär! var hemma vid 22 efter att ha släppt av Angelica också ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0