today i don´t feel like doing anything

helgen har varit kort. eller det har känts som det i alla fall!
jag jobbade ju fredagkväll och hela lördagen, så där var inte mycket tid med Theis, bara igår typ..
men vi får ju göra det bästa utav situationen!

kalaset i fredags var i alla fall trevligt, den lilla tiden vi var där!
i lördags innan jag skulle jobba var vi och tränade på banan.
igår gjorde vi inget speciellt, vi bara var. skönt! :)

har jobbat idag, 06.00 - 12.00!
skulle egentligen ha cyklat till gymmet och tränat idag men jag har så ont i ryggen, hade det igår också.
tror jag behöver vila den lite, så jag får göra det idag.. eller i alla fall från gymmet. blir en timme på spinningcykeln här hemma ikväll, men det tar inte så mycket på ryggen!

imorgon och på onsdag är jag ledig. på torsdag jobbar jag till 13 och efter det åker jag till älsklingen.
stannar ända tills tisdag tror jag! vi ska BMXa, förhoppningsvis :)

puuuh, jag är trött!
men det är inte så konstigt kanske eftersom jag gick upp 04.30 och jag fick bara 5 timmars sömn inatt, minus alla dom gångerna jag vaknade.. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0