dumma virvel, jag hatar dig!

det var väl på tiden! jag som tänkte börja inlägget med godmorgon, men icke..
inte när klockan är såhär mycket! och nej, jag har inte sovit enda tills nu.
jag har faktiskt varit inne på blogg.se flera gånger(då godmorgon faktiskt fortfarande var aktuellt) men man har inte kunnat logga in, men NU SÅ !

och bara tagit det lugnt idag. precis fixat mig lite så jag är klar att sticka till jobb. börjar inte förräns om 1 timme och 10 min så inte riktigt ännu, men jag tänkte äta några knäckebröd innan jag sticker och gå en snabb runda med Zingo också.

idag när jag satt och plattade håret kom jag på något bra..
jag har nämligen en riktigt jäklig virvel i sidan i luggen som är otroligt jobbig och det finns nog ingenting som jag hatar så mycket som den, haha.
i alla fall, jag kom på att jag kanske kan ha luggen på andra, såfall kommer ju virveln under den "tjocka" delen på luggen och då är den kanske lättare att dölja?!
hmm.. jag måste nog prata med min personliga frisör om detta, som är min finaste Sofie! :)
undra om det kommer funka, har ju redan klippt håret åt andra hållet, tror jag?
aja, SOFIE !!! börja tänk på detta, du har ju hur mycket tid som helst till det nu när du är sjuk.
kommer fråga dig när jag kommer ihåg det, annars kan du svara här :) <3

if you ever find yourself stuck in the middle of the sea, i'll sail the world to find you!
if you ever find yourself lost in the dark and you can´t see, i'll be the light to guide you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0