cyklar och cyklar, men kommer ingenstans!

häpp! inte fixade bakgrunden i min design sig själv, så det var bara att rätta till det!
dock var det lätt gjort. det var bara att kopiera in samma länk som redan låg där! konstigt att man behövde "uppdatera" dom eller vad man ska säga. aja, något som gått snett någonstans väl..
nu är det i alla fall fixat!

jag har för en stund sedan ätit frukost. knäckebröd och ett glas, eller två faktiskt, oboy!
om ca en timme hade jag tänkt sätta mig på spinningcykeln här hemma, i 2 fucking timmar.
det lockar aldrig det minsta när man vet hur lång tid det är, och hur TRÅKIGT det är, men det ska göras.
så är det bara! spinningpass med ledare på t.ex friskis är mycket roligare! även om man bara cyklar och cyklar men ingen vart kommer.. haha
så jag sätter på en film, blir väl twilight new moon, nästa på tur till dessa långa pass. sist såg jag nämligen den första twilight! det är nämligen nästan bara dom filmerna jag har som är på 2 timmar.
avatar också, fast den är ännu längre. sen är väl i och för sig millenium triologin också ganska långa filmer..
aja! :) slutpratat

jag har riktigt sugen på att åka till Ullared. jag, mamma och Sofie måste boka in ett datum snart så man har något att se fram emot, så man även kan spara lite pengar, för det är jag INTE bra på!
har redan börjar skriva en liten inköpslista. än är den inte så lång, men vänta bara!

om 1 månad (första helgen i april) går första EM-deltävlingarna för detta året, i Belgien.
jag längtar som bara den, det ska bli så roligt att komma igång igen!
sen är det bara våren som fattas, och den kan gärna komma nu, vi har väntat tillräckligt länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0