alltid svårt att komma på rubriker..

träningen på spinningcykeln gick bra. men efteråt var rumpetten, ja alltså röven, så gott som död!
men jag börjar bli härdad :)

ikväll träffade jag Vivi. hon kom hit lite efter 17, jag skulle äta bara och sen körde vi bort på B&W för lite glassätande. hur ska vi annars ta fram våren? glass är gott, såå gott. melon och strawberry cheesecake, mmm!
det var egentligen meningen att vi skulle till Lilla glassfabriken, men eftersom det egentligen inte riktigt är säsong för glass så stänger dom redan kl 18 så det hann vi inte. dom har egentligen godare glass där :)
såg och testade en fin tubtopp, inte tight alltså, inne på Clothing Company, JA JAG VET, har nog aldrig hittat ett plagg där innan.. men så fina färger. självfallet fanns det inte i min storlek i den färgen jag ville ha!
shit happenssss
körde i alla fall en runda till stan också, gick in en snabbis på entré för att kolla på Vero Moda och Vila om dom hade toppen där, men icke :(
efter det släppte Vivi av mig här hemma. mycket trevlig stund! <3 alltid lika trevligt med henne.


vad säger ni om en liten porträttbild?
tog den hemma i Theis trädgård, cuuute!



på tal om Theis, han kommer hit imorgon, lääängtar! :)
han hämtar mig på jobb och så kör vi direkt till kalas hos min kusin vitamin som fyller 30 år! grattis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0