hårdträning på G

jag har haft en fin helg i Sorö hos älsklingen!
tog bussen härifrån redan vid 10-tiden i fredags förmiddag, var i Sorö 12.46!
vi körde till gymmet och tränade. kl 18 var vi vid hans mamma där vi blivit bjudna på middag!
kyckling i creme fraiche med smält ost ovanpå, och ris till det. väldigt gott faktiskt!
sen blev det god efterätt också. hemmagjort mjukglass med jordgubbar och chokladsås som stelnat ovanpå!
mums.
kl 22.10 såg vi Tears of the sun som gick på TV. har sett den innan och jag tycker faktiskt den är bra, men hemsk.
Theis höll inte sig vaken sådär jättelänge, han somnade direkt när filmen börjar nästan.
men han hade ju varit uppe tidigt på jobb, i don´t blame him!

hela lördagen låg vi bara och slappade, totalt alltså!
för det första sov vi till HALV 2 !!! helt sjukt..
sen låg vi bara och kollade One Tree Hill säsong 7 och spelade lite ps3.
i söndags gjorde vi egentligen inte heller så mycket.
eller jo, bakade kladdkaka <3 det var längesen.

har fått en ny tränare nu, en som jag faktiskt har haft innan!
så nu är det hårdträning igen. 2 pass om dagen, ohyes.
men har man ett mål så får man göra vad som krävs, om ens det räcker?!
idag har jag suttit i 75 min på vår spinningcykel här hemma och snart bär det av mot gymmet.
det är hårt, som fan faktiskt. finns inte mycket tid till annat tyvärr, men jag har gjort ett val.
jag vill, jag brinner för BMX och jag vill bli bra, bättre!

på torsdag kör jag, Theis, Christian och Oliver till Belgien där det är tävling.
det blir en egen liten roadtrip, ska bli väldigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0