silledill

Sitter här i soffan och surfar på min finfina ipad som jag fick i födelsedagspresent och julklapp av min kära pojkvän och svärfar! Jag hade endast önskat mig pengar till en, för jag tyckte att önska sig en hel ipad var liiite för mycket..
När jag öppnade paketet och såg vad det var så blev jag helt rörd! Skrek sluuuuuta och satte mig på huk, tårar i ögonen och alldeles röd i huvudet! Men ack så glad! Tack!!!! <3

Just nu är det full rulle i fiskdisken oå MAXI, inte så konstigt såhär upp till jul!
Jobbar hela veckan förutom i tisdags och jobbar imorgon och julaftonsmorgonen med!
Sen hem och mysa med pojkvännen och familjen!
Hur ska ni fira jul?
Nu är det även spikat för nyår! Jag och älsklingen åker till Eslöv hem till Sofie och Tim! Blir säkert trevligt :)
Vad har ni för planer?
Ha en riktigt god jul med era nära och kära!
Puuuussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0