have you ever done something you can´t change?

fy i helvete! jag har sån jävla träningsvärk alltså :P mest i ryggen, men även i benen, rumpa och baksida lår.
det var länge sen jag hade såhär ont!
träningsvärk brukar ju ändå vara ganska härligt liksom..

idag jobbade jag till 12 och så kom Emelie :) vi stack till Entré och sen kom jag på att jag ville åka till Onepiece-butiken.. Emelie bara "vad är onepiece?", haha.. söte <3
och vad gör hon? jo det jäkeln köper en!!!! jag vill också ha, så gärna!! är sååå avis på henne nu!
men jag tycker det är alldeles för dyrt för att bara mysa i hemma liksom :( men det lär nog ändå sluta med att jag kommer köpa en jag med, är ju ännu mer förälskad i dom nu efter jag har provat.
har velat ha en sedan i somras, det är ett under att jag inte köpt någon ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0