belgien

kom hem från Belgien imorse kl 6.
vädert där nere har verkligen varit upp & ner.
i fredags när vi kom dit så var det ungefär väder så att man typ kunde gå i tjocktröja..
sen i lördags var där 25 grader och strålande sol, verkligen varmt!!! och igår var det typ 10 grader och pissregn hela dagen.. haha, helt sjukt hur det kan vända så snabbt.
vaknade i lördagsnatt av att det blixtrade och åskade, och PISSREGNADE! det lät som att det regnade spikar alltså.. men visst, det låter ju alltid extremt i husbilen ;)

tävlingen gick sådär.
i lördags blev jag 6-6-5 i heaten och igår blev jag 6-6-6.
gick inte vidare från kvalen och det gjorde inte Theis heller :(

nåja, nu är man hemma och det är skönt!
i helgen ska jag till Falun på elittester så jag & Theis kommer inte träffas på 2 veckor :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0