vilken laborint!

dagen på jobb gick ganska snabbt. passet var inte så långt i och för sig, bara 14.45 - 20.00!
blev färdig tidigare dessutom, redan vid halv 8 :)
hade något att göra hela tiden typ även om där inte var så mycket kunder.. förmodligen pga vägarbetet runt om kring hela maxi typ!
fattar att dom kör någon annan stans. det är en jäkla laborint för att komma till parkeringen!
det värsta är att dom kommer hålla på i typ en månad till.. blä!

men det blir i alla fall jobb imorgon med. 09.00 - 15.00! skönt pass.

bestämt mig för att inte åka till Theis imorgon. det blir på fredag istället.
vill vara hemma lite också känner jag!
och han kommer heller inte följa med mig hem på söndag. men han kommer på onsdagkväll! det lär bli sent.. :(

såg idol innan. ett par stycken som är bra tycker jag! :) har inte riktigt fastnat för någon ännu men jag har heller inte sett det så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0