myggbett som kliar

hade fullt upp i stort sett hela dagen igår :) därför jag glömde uppdatera.
när jag kom hem från jobb satte jag mig ner och pustade ut lite i soffan och somnade såklart..
vaknade efter en halvtimme och gick ut med Zingo. sedan gjorde jag mig lite toast så jag fick något i magen eftersom jag var så sjukt hungrig.
när klockan var 15.00 ungefär så körde jag till Burlövs Center eftersom Sofie skulle färga mitt hår :)
eller jaa, jag skulle egentligen vara där kl 16 men jag gillar ju att shoppa ;) så jag gick lite i affärer innan. köpte endast ett par jeans!
sedan satte vi igång med färgning. supersnyggt blev det! svart med ett rosa parti på vänstersidan. det kommer liksom fram under det andra håret! jag älskar det :) <3 tack hjärtat!
vi hann tyvärr inte klippa det igår så det gjorde vi idag istället.

när vi var färdiga på salongen körde vi hem till Sofie där hon bytade om till bmxkläder och så väntade vi på Tim och hans kompisar Glenn och Janni.
sen körde vi hem till mig, eller dom hämtade bara nycklarna till banan och så körde dom upp där direkt. jag skulle bara gå en snabb runda med Zingo och sedan byta om och köra upp där också.
väl där var där HUR MYCKET MYGGOR SOM HELST! fyfan.
idag har jag typ 8 myggbett sammanlagt bara på anklarna. ja det var det ända stället dom kunde komma till och sticka mig, genom mina strumpor dom jävlarna!

idag har jag varit hos Sofie på salongen igen, eller både jag och mamma rättare. vi skulle klippa oss.
blev supernöjd som vanligt!
efter att mamma klippt sig så körde hon med den nya husbilen till Helsingborg, den ska inregistreras och besiktigas! äntligen.
när hon klippt klart mig gick vi en runda i affärer. jag köpte nagellack och en parfym på h&m som kostade 40 kr! haha, den luktade supergott men varar säkert bara 1 timme ;)
sedan köpte vi vars ett par vinterskor/stövlar på dinsko, JA lika dana, hahaha :D det var barnskor tydligen, för det fanns bara från storlek 31 till 38. men dom såg inte ut som barnskor, jag lovar!

när jag skulle hem från Burlövs Center, så var det minsann kö på motorvägen. så där var jag fast i typ 15-20 min! så jag blev sen hem. skulle upp till banan och öppna upp och ta emot nybörjarna och sånt eftersom både mamma och pappa var i Helsingborg med husbilen.
kom ifrån banan kl 19.00 och körde direkt till gymmet. hade med gymkläder osv :)
kom hem strax efter 21 och åt toast eftersom mamma och pappa redan hade ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0