kreta? jatack

Vivi kom hit igår klockan halv 10 och vi spenderade i stort sett hela dagen tillsammans, det var mycket trevligt.
vi kollade bl.a upp lite resor eftersom vi planerar på att åka iväg en vecka :)
hittade 3 st som verkade spännande, alla på Kreta. väntar bara på att priset ska sjunga, eller vi hoppas på att det ska det rättare sagt!
så kanske kanske åker vi till sol & bad (förhoppningsvis) den 14 oktober. det hade varit så underbart :)

igårkväll var det nybörjartävling på banan. eftersom mamma jobbade till 20 så satt jag i sekreteriatet denna tävlingen också, alldeles själv. tråkigt!
men det gick bra i alla fall. fast kallt var det.

jag gick och la mig redan vid 22 igår, skulle nämligen upp 04.30 imorse!
inte alls skönt. fyfan vad trött jag var! men det är väl inte så konstigt? det är ju mitt i natten nästan, haha.
nåja, jag kom i alla fall upp i tid och cyklade till jobb lite efter halv 6! kändes verkligen som natt.
jag hade vinterjacka och vinterstövlar på mig, fast det var inte såå kallt som jag trodde att det skulle vara!

slutade jobba redan klockan 12, så det var skönt :) hemma tidigt!

usch usch usch! imorgon är det begravning för farfar. det kommer bli superjobbigt! kommer gråta floder antagligen.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0