rensning pågår

jahapp, då åkte älsklingen hem för ca 1 timme sedan.
dom var färdiga med bilen vid 8 tiden så han hann bara vara här i 1 timme ungefär innan han skulle köra hem :(
så jäkla tråkigt.. vi sågs lite imorse, åt frukost ihop ungefär, och så nu lite grann på kvällen, då han även skulle äta och duscha medans jag höll på att rensa på mitt rum. röv-dag!

ja som sagt, jag håller på att rensa på mitt rum!
mamma och pappa har nämligen lagt golv i deras nya sovrum (dom har bytt rum med Martin som har flyttat hem igen) och i Martins nuvarande rum. hela övervåningen ska läggas så jag ska ju också få nytt!
supersnyggt svart golv är det.. funderar på att måla om samtidigt, lika bra ju!
nåja, jag försöker i alla fall packa ner så mycket som möjligt i flyttkartonger så vi kan få ut sakerna härifrån.
en hel del kastas också!
jag har nog inte rensat mitt rum på 7 år eller något. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0