klackaskor

vaknade ett par gånger inatt och tidigt imorse och trodde jag hade försovit mig.
antagligen för att jag försov mig i fredags (dock skulle jag inte jobba då).
jag var riktigt trött när jag vaknade också, men det var ju inte så konstigt med tanke på vad klockan var när jag kom i säng.
bara att hoppa upp ur sängen och vara glad!

jobbade som sagt 12 - 18 idag. direkt efter det köpte jag ett par snygga skor med klack, på maxi, haha yeah!
hade personalrabatt också denna veckan, 25 % :)
ska till entré med Sofie imorgon. tänkte ha skorna då och så får vi se hur lång tid det tar innan jag bryter fötterna eller har så ont att jag får gå i strumpor.
fast Vivi har tipsat mig om ett inlägg man kan lägga in vid främre trampdynan! (gud, jag låter inte alls kvinnlig. men det är inte min grej att gå i högklackat egentligen :o, har bara 1 par sådana, nej nu 2).

direkt när jag kom hem körde jag upp till bmxbanan och hjälpte till där med Nybörjartävlingen, eller Malmö Open som det så fint heter! var hemma vid halv 9. skönt att det inte tog så lång tid idag.
det börjar bli ruggit kallt nu alltså! hade mina vinterstövlar idag.. skönt :)

ska nog snart sova. är faktiskt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0