helevetes jävla skit

det finns inte ett ord för hur irriterad jag känner mig just nu! borde nog inte ens uppdatera men vad fan ska jag annars göra??
försov mig imorse.. skulle ha tagit bussen hemifrån 09.43, men kl 10.00 vaknar jag och fattar direkt att jag har försovit mig.
jag lyckades hinna med bussen en timme efter, dvs 10.43!
bussen stod stilla i ca 5 jävla minuter på varje station! blev försenade nästan 10 min och när jag väl kom in till centralen så fungerade inte biljettautomaterna! eller man kunde rättare sagt inte betala kontant, och mitt kort funkar inte i sånna automater..
fick gå in och köpa biljett manuellt och missade såklart tåget som jag skulle med kl 11.22 och fick vänta på nästa som skulle gå 20 min senare. och det tåget blev såklart försenst vilket gjorde att jag missade tåghelevetet här i köpenhamn som skulle ta mig till Sorö.
vad fan har jag gjort för att detta ska hända mig?
nu har jag snart väntat på nästa tåg i 45 min, eftersom det bara går 1 gång i timmen. idioti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0