grown ups

nu är jag hemma från älsklingen.
eller nej inte nu.. jag kom hem för typ 2 timmar sedan.

har haft en underbar helg hos honom som vanligt! han är verkligen den bästa som finns <3

jag, Theis och Oliver var på bio igårkväll. vi såg Grown Ups, den nya komedin med bl.a Adam Sandler och Chris Rock! så jäkla rolig :)
fast Chris Rock hade kunnat vara mycket roligare, han brukar ju vara det.



idag kom Joy(svärmor) och sa att hon behövde vår hjälp. hon skulle köpa antenn och grejor till TV:n.
så där spenderade vi några timmar.
annars har vi bara mest tagit det lugnt. både jag och älsklingen har ju paus från träningen innan den hårda vinterträningen drar igång. så vi tar verkligen vara på tiden och myser lite extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0