ännu ett skal till iphonen <3

ja då var stugan i Ullared bokad! längtar som få :)

längtar tills imorgon också, då kommer min älskling hit <3 inte ofta vi är här den helgen jag är ledig men vi ska nämligen ha klubbmästerskap och grillfest på banan på lördag och det vill man ju gärna vara med på :)
så då offrar han sig och kommer hit. även för att han måste laga bilen, igen!
men nu har han ju fått jobb så kanske kan han köpa en ny bättre bil snart?

igår klickade jag hem ett nytt iphone skal från tradera, och jag har REDAN fått det. det kom med posten idag :) superglad och det är supersnyggt. ännu snyggare än på bilden! hello kitty är det såklart ;) 40 kr inkl. frakt, billigt och bra!
det blev mitt 5:e skal (3:e hello kitty skal). är man nörd eller är man? äsch, det är kul :)


såhär ser skalet ut :) sött va?
OBS! bilden är klickbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0