vivi-dag

idag har varit en trevlig dag :)
den började med att jag gick en runda med Zingo i snön. sedan kom Vivi hit och hämtade mig och vi körde bort till Intersport på Bernstorp, sedan vidare bort till B&W. där fyndade både jag och Vivi ett par fina skor från dinsko och BH, trosor och lite smink från h&m. härligt! skönt med lön imorgon, haha.

efter vår lilla shoppingtur på jägers så körde vi hem till mig igen och Vivi hjälpte mig att slipa och spackla på mitt rum. sen begav vi oss bort till Jonas och väntade på honom där. åkte till IKEA för att dom skulle kolla soffa där, sen en runda på biltema ganska i onödan! men det var trevligt ändå :D

kom hem samtidigt som pappa och så lagade mat, entrecote med friterade pommes och pepparsås! hade ingen bearnaisesås hemma :(

just nu ligger jag i soffan och bara slappar. skriver alltså detta från telefonen, wow.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Haha, jag gillar't "vivi-dag". Jag tycker om Carro-dagar :). Hoppas du (ni) har det bra, så får vi träffas (läs:åka pulka) när du kommit hem igen, ;*

2010-11-29 @ 13:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0