godnatt

begav mig mot jobb lite efter klockan 12 idag eftersom vi skulle ha möte där kl 12.30.
det tog längre tid än vad jag trodde det skulle göra. mötet var slut vid 2 och jag skulle börja jobba kl 14.50! kände inte att där var så mycket tid till att sticka hem så jag stannade kvar där..
direkt efter jobb hämtade pappa mig och så lämnade jag av honom hemma och sedan körde jag till gymmet alldeles själv :( tråkigt! men pappa har blivit superförkyld så han ska ta det lugnt.

skulle egentligen ha varit ledig imorgon men jag blev frågad om att jobba morgonpass i fisken och javisst, varför inte? hade dock varit skönt att vara ledig, men det får jag vänta med tills söndag!

HOPPAS att min älskling kommer i helgen. det är nämligen inte säkert och jag orkar inte vara utan honom ända tills nästa helg, usch :(

godnatt och dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0