nytt kroppsskydd

jag och pappa körde upp till Bengt i Ängelholm vid 16.30. där hittade jag ett nytt kroppsskydd som verkar passa riktigt bra faktiskt! får verkligen hoppas att det fungerar bra. äntligen har jag hittat ett nytt, jag som är så kräsen! :o
köpte ju faktiskt ett nytt för 2 år sedan, eftersom jag har haft detta skyddet jag har nu (det gamla) sedan 2004. så det behövdes. men det jag köpte då satt inte alls bra och störde som fan när jag cyklade, så det såldes lika snabbt som jag köpte det, typ.. :/ men nu äntligen!

just nu sitter jag och fyller i inbjudan ang. ett UCI-läger jag ska söka till!
kommer ni ihåg att jag var i Schweiz i 5 veckor år 2007, på ett träningläger?
det är i alla fall samma ställe, fast denna gången i 2 månader. 30 augusti - 29 oktober!
frågan är bara, om jag nu skulle komma in, hur fan ska jag klara mig utan min älskade Theis?! :o <3
meen, detta är en superchans och möjlighet som man inte får gå miste om. träning av världsklass!
dessutom supercrossbana också ju, som behövs tränas på eftersom bmxen succesivt tyvärr går ditåt! då får man väl hänga på..
får i alla fall svar om man blivit uttagen senast den 15 juli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0