härligt väder

idag, mest nu på kvällen, har vädert varit riktigt härligt! var uppe och tränade på banan. Martin var tränare som vanligt och det var nice! bra träning.

som jag skrev i förra inlägget var jag ju hos optikern idag, 15.20, ang. linserna som jag fick hem igår!
han gjorde lite tester och så och kom fram till att dom förmodligen sitter fel i ögonen på mig, så vi ska testa ett par andra linser (som han också måste beställa hem så jag måste vänta ytterligare 2 veckor på det). det är 2 veckors linser som är betydligt dyrare :( bajs också. hade ju varit så himla bra om dom andra fungerade bra.. 

i helgen blir det tävling, Landspokalen 3 & 4 :) hoppas på lika bra resultat som i Feldborg.

på torsdag blir det kalas för Martin här hemma, han fyller 22 år då! så då kommer släkten hit. skulle egentligen åka till Theis direkt efter jobbet på torsdag men det kan jag ju inte. får åka dit tidigt på fredag istället och stannar antagligen någon extra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0