solen skiner och det är blå himmel

så himla mysigt väder det verkar vara ute! solen lyser in genom mitt fönster och jag blir helt varm i nacken.
ska alldeles strax byta om till träningskläder och ge mig ut och köra sprinter i detta fina väder :)
     för er som inte vet vad sprinter är så kan jag förklara! det är när man cyklar (i mitt fall på min bmxcykel) och så börjar man från stillastående och gör en sprint, dvs så snabbt man kan, på ca 75 m! det är EN sprint om ni förstår? :) sedan gör man ju ett antal sådana/pass. idag blir mitt pass inte så hårt eftersom jag ska vara redo för EM i helgen. det blir:

2 x 25 m
6 x 50 m
2 x 75 m
och så paus där emellan såklart! inte särskilt tungt och går gaaanska snabbt!

det känns verkligen som att våren är här, inte långt kvar till sommarvädert hoppas jag.
och till och med ett fåtal getingar har börjat komma fram, det måste ju vara ett tecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0