fina slingor och en trött caroline!

igår kom som sagt Sofie hit, körde hem henne ganska sent så därför blev det inte ett blogginlägg till eftersom jag skulle upp kl 06.00 idag!
slingorna blev lika snygga som förra gången :) lila/rosa, mest lila! tack hjärtat <3

började klockan 08.00 idag och slutade nu vid 15.00! är riktigt trött känner jag, jobbar mycket nu ju!
jobbat varje dag sedan förra tisdagen förutom i fredags! men det är nice :)

ska börja packa nu, åker ju till Frankrike imorgon. men jag kör till Theis redan idag eftersom jag jobbade ett annat pass idag än vad jag skulle ha gjort. skulle ju egentligen ha jobbat stängning, till 22.15, och då hade det blivit lite sent om jag skulle köra dit idag, så det var meningen att jag skulle köra imorgonbitti.
men nu blev ju detta ännu bättre :)

tror tyvärr inte det blir fler inlägg från mig förräns på tisdag!
kommer antagligen inte ha tillgång till internet i Frankrike och jag tror inte jag kommer blogga ikväll eller imorgon hos Theis! har lite annat och göra då.
så jag tycker att ni får ha en riktigt trevlig påsk! :D

puss på er mina vänner. hörs efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0