8 mars 2010

uppdatering:

hemkommen från bion :) var ju där med Sofie och hennes fastrar och vi såg Alice i underlandet i 3D, skitcoolt :) den var asball :D
i slutet av filmen blev jag JÄTTEkissig ! shit alltså, men jag fick hålla mig tills jag kom hem.. ;P det var riktigt jobbigt!

puss på er :)

_____________________________________________________________


hej mina kära :)
är allt bra med er? jag hoppas det !!

med mig är det i alla fall bra, förutom att jag har mensvärk :( inte alls kul.

har haft en underbar helg med älsklingen! fick låna pappas firmabil över helgen ju :) så jag körde direkt efter jobbet i fredags! var framme lite efter halv 4.
har en tendens att bli trött så fort jag sätter mig i en bil, lyckas alltid somna. och var väldigt rädd att jag skulle göra det igårkväll påväg hem, trots att jag körde! men jag fick låna en skiva av älsklingen så det blev hög volym och spruckna stemband! haha :D höll mig vaken i alla fall.

jag ska hämta Sofie idag på hennes jobb typ kvart i 6 och så ska vi sticka till gymmet och träna. sedan duschar vi där och sticker direkt till bion! :) möter upp hennes fastrar där! vi ska se Alice i underlandet, i 3D såklart! :) tror den är cooool. men jag kom på att jag säkert kommer få huvudvärk :P kan ju inte ha mina glasögon på mig eftersom jag måste ha 3D-glasögonen :O aja, det blir nog bra! haha.

får se om jag uppdaterar ikväll ang. filmen om hur den var osv :)
har ni sett filmen? var den bra?

pappa sa att han, Martin och Björn varit på banan i helgen och försökt cykla. där var tydligen inte så mycket snö vilket är POSITIVT men där var väääldigt sumpigt :( så det gick inte köra tyvärr. får hoppas på att det torkar upp snabbt och att snön håller sig låååångt borta nu!

jag är väldigt sugen på ett nytt objektiv till kameran, vet dock inte vilket.
måste erkänna att jag verkligen har tappat stinget inom fotografering :'( och det vill jag verkligen inte, för jag älskar det. men jag har ingen fantasi alls! vet inte vad jag vill fotografera, och jag är verkligen inte nöjd med dom objektiven jag har och därför blir jag inte nöjd med bilderna heller för att jag tycker dom blir oskarpa!
är ganska sugen på ett Canon EF 50/1,4 USM, ett fast objektiv! vi hade det i skolan och det tar grymt starka bilder. väldigt bra till porträtt-fotografering! men hur ofta sker det att jag fotar porträttfoton? aldrig typ, och jag är lite osäker på om det är kul att fota naturbilder, vilket jag gör mest (blir ju mest när jag är ute med hunden som jag fotar), med ett fast objektiv?!
önskar att jag hade lite inspiration! och lite tålamod att lära mig snygga redigeringar i photoshop! jag vill vill vill ju!

pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0