4 mars 2010

blir en snabb uppdatering, måste packa för jag sticker till älskligen direkt efter jobbet imorgon!

igår jobbade jag 17.00 - 22.15 i förbutiken, gick bra och det var väldigt lugnt :) skönt !
innan jobb var jag på atleticum med Anders (min gymtränare, som gör mina träningsschema till gymmet) för att få mitt nya program som jag ska träna nu i mars och april innan säsongen! :) riktigt jobbigt,
idag har jag träningsvärk som van. jag har haft ganska mycket träningsvärk i mina dagar, men den här gången tar det priset :P heeelt galet! sjukt ont i ballarna! när jag vaknade imorse kunde jag typ inte vända mig om i sängen! och kunde knappt gå. härligt härligt

idag jobbade jag 14.45 - 20.00! fast jag blev färdig med städningen tidigare!
pappa hämtade mig på jobbet och så stack vi till hans jobb och så hämtade jag deras ena firmabil (skåpbil), för jag ska låna den till Danmark över helgen så jag kan få hem min cykel och alla mina bmxkläder, för man kan ju förhoppningsvis snart börja träna på banan! :) om inte annat köra sprinter!!!
sedan körde jag direkt till Burlövs Center för jag skulle hämta min nya "skinn"jacka (som inte är äkta skinn) till mig som underbaraste Sofie handlat till mig idag :) där var ju supershoppningkväll idag så det blev 20% rabatt, hon handlade den vid 11-tiden idag redan. det kan dom göra eftersom dom jobbar där :)
sedan stannade jag kvar en stund och snackade med henne och sedan ringde mamma och sa att hon också kom dit :) undertiden vi väntade på henne så sprang jag och Sofie och köpte vars en ny klocka på Ur&Penn, vi köpte den cerisa transparanta Jet Set Addiction (såklart), utan blingbling. fan vad dom klockorna är SNYGGA!!!!
när vi kom tillbaka därifrån hade mamma kommit till Sofies salong :) så vi gick en liten shoppningrunda! blev endast en sjal till mig från Only, och sedan som sagt klockan och jackan sedan innan mamsen kom ;) jag älskar att shoppa, men jag älskar inte när jag använder mycket pengar! men jag har slutat tänka över det nu, och gör det bara, TYVÄRR. :/ måste börja kontrollera mig själv ang. shoppning och pengar!

imorgon fick jag en extratid, så jag ska jobba 09.00 - 14.00!
kör bil till jobbet och kör direkt därifrån till Danmark till älsklingen :) <3 längtar!

jag sa att det bara skulle bli en kort uppdatering, men heeelt plötsligt blev den väldigt lång :) aja, så kan det gå ibland.

godnatt och dröm sött.
nu ska jag packa snabbt och sedan sova!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0