29 mars 2010

vaknade av alarmet klockan 10.00 med Zingo liggandes nere vid mina fötter, som vanligt när jag börjar sent! snoozade i en halvtimme, riktigt skönt. det tyckte nog Zingo också, haha. han är en riktig liten sömntuta, tröttare än dom flesta, men inte tröttare än Theis! haha.

börjar jobba 14.45 idag! sedan hämtar pappa mig på jobbet och så sticker vi direkt till gymmet och tränar :)

imorgon jobbar jag 13.00 - 19.00 och efter jobb kommer Sofie hit och så ska hon färga om dom rosa/lila slingorna i mitt hår, dom börjar bli lite bleka! dom bruna och det svarta behövs ju inte än.
sedan om vi inte hinner bli färdiga med håret tills 21.00 (vilket jag tror vi gör eftersom det bara är det rosa) så ska hon se Desperate Housewifes här. eller ja det kanske hon stannar och gör ändå!

snart är det väl dags att börja packa ihop alla sina BMX-saker också eftersom vi åker till Besancon, Frankrike, på torsdag, EM-deltävling 1 & 2 där!

några få bilder från i fredags när jag var ute en lång runda med Zingo i det fina vädert:


till och med getingarna börjar komma fram nu!
det kan man kalla vår.

      
vilken är snyggast? svartvit eller i färg?


videungar

det var allt!
ha det gött. skriver kanske ikväll också!

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0