28 mars 2010

igår (lördag) jobbade jag 09.00 - 17.00! när jag kom hem var min älskling där, åh så härligt.
det blev en mysig kväll ensamma :) mamma & pappa var i Köpenhamn och bodde på hotell och Martin var inte hemma på hela kvällen.
jag och älsklingen tittade först på Supercrossen LIVE från Madrid! coolt. sedan såg vi Män som hatar kvinnor del 2 (som gick på TV, del 1 gick förra lördagen). har ju sett alla filmer men den är bra så vi ville ändå se.
när den var slut var klockan 22.30 och då gick vi ut med Zingo och duschade innan vi gick och la oss. jag skulle ju jobba idag, 08.00 - 13.00! glidar tid men ändå ganska tidigt, + att det ställdes om till sommartid inatt så det blev 1 timmes mindre sömn!
när jag kom hem idag somnade jag lite i soffan medans Theis tittade på TV! vid 16.30 började vi byta om till BMX-kläder och så körde vi upp till banan och tränade starter. själva banan är fortfarande ganska mjuk :(
blev någon timme där uppe och sedan åkte vi hem. efter ett tag var middagen färdig och sedan mös vi och tittade på Wipeout!
kl 21.00 körde älsklingen hem :( men jag kör till honom på torsdagmorgon! <3 <3 det blir tidigt så jag får hoppas att jag inte somnar i bilen.. haha!

jobb imorgon, tisdag och onsdag!
skulle man gå ner och poppa popcorn? ja, om vi har några det vill säga. 

hörs imorgon?
haaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0